Carlsberg: Rok do EURO 2012
Warszawa, Polska /
Czerwiec 2011
Piknik pod hasłem „Rok do Euro” w trakcie którego rozpoczęło się odliczanie do turnieju EURO trwał całą sobotę 11 czerwca 2011 roku na Skwerze Kahla na Powiślu gdzie odbyło się wiele sportowych atrakcji. Teren skweru został podzielony na kilka stref, w których można było poczuć atmosferę zbliżającego się turnieju. Jedną ze stref była strefa Carlsberg FanCamp tzw. namiot futbolowej historii Carlsberg.
Wieczorną część artystyczną rozpoczął koncert Asia Ash Band, a gwiazdą wieczoru był zespół Afromental. Zakończeniem imprezy było widowisko "Świetlny Most", most został podświetlony na kolor wybrany przez warszawiaków w akcji "Maźnij Mnie!".
"Rok 2012 będzie dla nas okresem wyjątkowym. Z jednej strony mamy EURO. To ogromna impreza, dlatego czas do turnieju będziemy odmierzać kolejnymi projektami przygotowującymi kibiców oraz naszych partnerów handlowych na to piłkarskie święto. Sponsoring takiego przedsięwzięcia to okazja pokazania konsumentom wartości, jaką stanowi marka Carlsberg, ale również udowodnienie kibicom, że jesteśmy doświadczonym i zaangażowanym Sponsorem, który chce sprawić, aby te mistrzostwa EURO były najlepsze w dotychczasowej historii..." – mówi Jacek Pastuszka, Prezes Carlsberg Polska.
Organizatorem pikniku „Rok do EURO" było Biuro Promocji Miasta Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy, a sponsorami wydarzenia Coca-Cola i Carlsberg. W organizacji widowiska „Świetlny Most" brały udział PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., PKP Cargo S.A. i PKP Intercity S.A.